- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Etyka pośredników w obrocie nieruchomościami w Polsce

    Szanowni Państwo, niniejsza ankieta skierowana jest do klientów lub potencjalnych przyszłych klientów biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Jej celem jest zbadanie poziomu obsługi oraz satysfakcji konsumentów korzystających z tych usług. Wyniki ankiety pozwolą określić stopień zgodności postaw pośredników z wartościami deklarowanymi w kodeksie etycznym. Ankieta jest anonimowa.

    1. Jak kojarzy się Panu / Pani zawód pośrednika w obrocie nieruchomościami?

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Czy uważa Pan / Pani, że zawód pośrednika jest istotny dla obsługi rynku nieruchomości? Dlaczego?

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Jakimi według Pana / Pani cechami powinien odznaczać się pośrednik?

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Co Pana / Pani zdaniem powinien robić pośrednik?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Jakie transakcje miał/a Pan/i okazję zawierać na rynku nieruchomości? Jeżeli nie miał/a Pan/i okazji dokonywać żadnej transakcji proszę przejść do pytania nr 11.

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Czy dokonując transakcji korzystał/a Pan/i z pomocy pośrednika? Dlaczego?

      Pytanie numer 6 z 15



    7. Proszę ocenić poszczególne aspekty współpracy z pośrednikiem (1 - bardzo źle, 5 - bardzo dobrze)

      Pytanie numer 7 z 15

      1 2 3 4 5
    Pierwszy kontakt z pośrednikiem (także telefoniczny)
    Czas oczekiwania na pozyskanie interesującej oferty
    Informowanie a postępach, przekazywanie istotnych danych o nieruchomości
    Komunikacja z pośrednikiem w trakcie publikowania oferty
    Prezentacja nieruchomości
    Przygotowanie dokumentów
    Finalizacja transakcji
    Rozliczenie kosztów obsługi

    8. Jakimi przymiotnikami opisałby Pan / opisałaby Pani współpracę z pośrednikiem?

      Pytanie numer 8 z 15

    9. Jak ocenia Pan/i informacje dostarczane przez pośrednika?

      Pytanie numer 9 z 15

    10. Jakie jest Pana / Pani ogólne wrażenie po zakończeniu współpracy z pośrednikiem?

      Pytanie numer 10 z 15



    11. Czy mając sposobność skorzystania z usług pośrednika w przyszłości zdecydowałby / zdecydowałaby się Pan/i na podjęcie takiej współpracy? Dlaczego?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    12. Czego obawiałby / obawiałaby się Pan/i podejmując taką współpracę?

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac