- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Red Bull

    Red Bull

    Z jakiego źródła dowiedziałeś się o marce Red Bull

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która forma promocji utkwiła Ci w głowie najbardziej

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najskuteczniejsza forma promocji dla marki Red Bull ?

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najmniej skuteczna forma promocji dla marki Red Bull

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najskuteczniejsza forma reklamy dla marki Red Bull ?

      Pytanie numer 5 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz działania promocyjne marki Red Bull

      Pytanie numer 6 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 7 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 8 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac