- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    TESTY KONSUMENCKIE

    Czym kierują się Polacy wybierając w sklepie produkty. Kto jest dla nich opiniotwórczy?

    Miejsce Zamieszkania

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 11

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 3 z 11

    Czy przy zakupie towaru podstawowym czynnikiem decydującym o wyborze jest jakość czy cena?

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przy dokonywaniu zakupu kieruję się Pani wskazaniami reklam?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupując towar uważa Pan/Pani, że posiada dostateczną wiedzę o towarze?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłby/byłaby Pan/Pani zapłacić za obiektywną informację o towarach?

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wyraża Pan/Pani potrzebę otrzymywania obiektywnych informacji o towarze?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wie Pan/Pani co to są jakościowe testy konsumenckie?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto wg Pana/Pani powinien dostarczać informację na temat produktów i jak miałoby to być finansowane?

      Pytanie numer 10 z 11



    Czy słyszał/a Pan/Pani o fundacji Pro-Test?

      Pytanie numer 11 z 11




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac