- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie nad preferencją wyglądu wizytówek w zależności od rodzaju firmy.

    Badanie opinii publicznej w obszarze preferencji wyglądu materiałów reklamowych. Należy wybrać preferowaną wizytówkę.

    Która wizytówka się panu/pani bardziej podoba?

      Pytanie numer 1 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która wizytówka się panu/pani bardziej podoba?

      Pytanie numer 2 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    U którego specjalisty zdecydowaliby się państwo podjąć leczenie?

      Pytanie numer 3 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest pan/pani w stanie określić co spowodowało preferencję wybranej wizytówki w każdym z pytań?

      Pytanie numer 4 z 4






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac