- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena jakości biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

    Ocena jakości biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

    Czy korzystał/a Pan/Pani z biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

      Pytanie numer 1 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób znalazł/a Pan/Pani biuro pośrednictwa nieruchomościami?

      Pytanie numer 2 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim charakterze nawiązał/a Pan?Pani kontakt z biurem pośrednictwa w obrocie nieruchomościami?

      Pytanie numer 3 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy godziny pracy biura pośrednictwa były dostosowane do potrzeb klienta?

      Pytanie numer 4 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać w jakim czasie przedstawiono Panu/Pani pierwszą ofertę kupna/sprzedaży/wynajmu/najmu?

      Pytanie numer 5 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka ilośc ofert została zaproponowana w ciągu 6 miesięcy?

      Pytanie numer 6 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przedstawiona oferta spełniała wymagania przedstawione przez Pana/Panią?

      Pytanie numer 7 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego postanowił Pan/Pani sprzedać/kupić/wynająć/nająć nieruchomośc przez biuro?

      Pytanie numer 8 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy obsługa była zadowalająca?

      Pytanie numer 9 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj nieruchomości Pan/Pani poszukiwał/a?

      Pytanie numer 10 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli był/a Pan/Pani stroną kupującą czy informacje przedstawione w ofercie zgadzały się ze stanem faktycznym?

      Pytanie numer 11 z 25

    W jaki sposób jeszcze próbował/a Pan/Pani sprzedać/ kupić nieruchomość?

      Pytanie numer 12 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pracownik biura był otwarty na współpracę z innymi biurami nieruchomości?

      Pytanie numer 13 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób pracownik biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami kontaktowała się z Panem/Panią?

      Pytanie numer 14 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kontakt był satysfakcjonujący i dlaczego?

      Pytanie numer 15 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy wiedza specjalistyczna pracowników biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościamibyła wystarczająca?

      Pytanie numer 16 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób biuro promowało ofertę/ poszukiwało ofert?

      Pytanie numer 17 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy doszło do zawarcia transakcji?(jeżeli tak proszę odpowiadą na następne pytania, jeżeli nie proszę przejść do pytania 23))

      Pytanie numer 18 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki był czas od zgłoszenia do zfinalizowania transakcji?

      Pytanie numer 19 z 25

    Ile wynosiła prowizja dla biura pośrednictwa w obrocie nieruchomościami?

      Pytanie numer 20 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w trakcie transakcji pojawiły się jakieś dodatkowe opłaty?

      Pytanie numer 21 z 25

    Jakie czynności związane z zawarciem transakcji musiał/a Pan/Pani wykonać sam/a?

      Pytanie numer 22 z 25



    Czy poleci Pan/Pani biuro pośrednictwa w obrocie nieruchomościami znajomym i rodzinie i dlaczego?

      Pytanie numer 23 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy umowa zawarta z biurem była dla Pana/Pani zrozumiała?

      Pytanie numer 24 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co chce Pan/Pani zmienić w pracy biura pośredenictwa w obrocie nieruchomościami?

      Pytanie numer 25 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac