- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    Rewitalizacja terenów pokolejowych w Siedlcach

    Rewitalizacja terenów pokolejowych w Siedlcach

    Zbierając dane do pracy magisterskiej na temat rewitalizacji terenów pokolejowych w Siedlcach pisanej w zakładzie Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jednocześnie pragnę zapewnić, że ankieta zostanie potraktowana anonimowo i będzie wykorzystana wyłącznie dla celów naukowych. Liczę na pozytywne ustosunkowanie się do mojej ankiety.

    1. W jakich miejscach spędza Pan/Pani czas wolny:

      Pytanie numer 1 z 14

    2. Czego według Pana/Pani najbardziej brakuje w Siedlcach?

      Pytanie numer 2 z 14

    3. Czego według Pana/Pani najbardziej brakuje w rejonach dworca kolejowego?

      Pytanie numer 3 z 14

    4. Jak często korzysta Pan/Pani z pociągów, jako środków lokomocji?

      Pytanie numer 4 z 14

    5. Jak ocenia Pana/Pani stan dworca kolejowego?

      Pytanie numer 5 z 14

    6. Jak ocenia Pan/Pani poziom bezpieczeństwa osobistego na terenach przydworcowych?

      Pytanie numer 6 z 14

    7. Czy Pani/Pana zdaniem dworzec kolejowy zaspokaja potrzeby podróżującego?

      Pytanie numer 7 z 14

    8. Jak ocenia Pan obszar hal pokolejowych za dworcem kolejowym?

      Pytanie numer 8 z 14

    9. Jakie funkcje można według Pana/Pani wprowadzić na obszar hal kiedyś należących do PKP za dworcem kolejowym?

      Pytanie numer 9 z 14

    10. Proszę podać Pana/Pani związek z terenem dworca kolejowego?

      Pytanie numer 10 z 14



    A. Płeć:

      Pytanie numer 11 z 14

    B. Wiek:

      Pytanie numer 12 z 14

    C. Wykształcenie:

      Pytanie numer 13 z 14

    D. Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac