- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie reakcji konsumentów po wprowadzeniu napoju energetycznego Black

    Poniższa ankieta ma na celu poznanie reakcji konsumentów po wprowadzeniu napoju energetycznego „Black”. Przy niektórych odpowiedziach w nawiasach pojawiają się cyfry, którym odpowiadają ponumerowane zdjęcia. Przy udzielaniu odpowiedzi na te pytania proszę o szczególną uwagę i zweryfikowanie odpowiedzi z zamieszczonymi zdjęciami. W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt :) Z góry dziękuję za poświęcony czas!

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac