- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena komunikacji marketingowej stosowanej przez firmę Werner Kenkel

    Badanie ma na celu ocenę skuteczności stosowanych przez firmę Werner Kenkel spółka z o.o. form komunikacji marketingowej z klientami.

    Jak długo firma, w której Pan/Pani pracuje korzysta z usług firmy Werner Kenkel?

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego źródła dowiedział się Pan/Pani o istnieniu firmy Werner Kenkel

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jaką formą promocji firmy Werner Kenkel spotkał się Pan/Pani? (proszę wybrać wszystkie prawidłowe odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często spotyka się Pan/Pani z działaniami promocyjnymi firmy Werner Kenkel?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani formy promowania się firmy Werner Kenkel? (ocena w skali 1-5, gdzie 1 oznacza bardzo złą ocenę, a 5 bardzo dobrą

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5 nie spotkałem się z tą formą promocji
    reklama zewnętrzna (tablice, billboardy, środki transportu)
    reklama prasowa
    strona internetowa
    targi, wystawy
    katalogi, foldery
    prezentacja multimedialna
    działania sponsorskie
    promocja internetowa na stronach branżowych
    reklama pocztowa

    Jak ocenia Pan/Pani kontakt z firmą Werner Kenkel za pomocą wybranych środków komunikacji

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      bardzo dobrze średnio źle nie korzystałem/łam
    poczta elektroniczna
    rozmowa telefoniczna
    wizyta pośrednika handlowego
    spotkanie w siedzibie firmy Werner Kenkel

    Jaki sposób komunikacji z dostawcą Pan/Pani preferuje

      Pytanie numer 7 z 13



    Dlaczego ta forma promocji została uznana przez Pana/Panią za najskuteczniejszą w pytaniu 9.

      Pytanie numer 8 z 13



    Który z rodzajów promocji uważa Pan/Pani za najskuteczniejszy na rynku produktów przemysłowych? Proszę uszeregować (gdzie 1=najważniejsza, 10=najmniej ważna)

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    działania sponsorskie
    reklama telewizyjna
    foldery i katalogi
    mailing
    promocja w internecie
    reklama zewnętrzna
    reklama prasowa
    targi i wystawy
    reklama radiowa
    ulotki

    Wiek

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Struktura właścicielska przedsiębiorstwa

      Pytanie numer 12 z 13

    Co spowodowało, że firma w której Pan/Pani pracuje zdecydowała się na współpracę z firmą Werner Kenkel? (proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac