- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Podejście do zarządzania relacjami z klientami

    Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety dot. CRM. Badanie ma na celu analizę obecnych i planowanych w najbliższych latach inicjatyw CRM w spółkach oraz przeszkód i wyzwań podczas tworzenia i wdrażania strategii CRM. Badanie wykonywane jest na potrzeby dysertacji MBA. Wykorzystano ankietę z raportu Udoskonalenie relacji z klientami: Metoda Zintegrowana wykonanego przez Economist Intelligence Unit na zlecenie SAP. Dziękuję za poświęcony czas.

    1. Które z poniższych elementów stanowią obecnie priorytety korporacyjne Pana/Pani przedsiębiorstwa? (Należy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 1 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Które z poniższych elementów będą przypuszczalnie stanowić priorytety korporacyjne Pana/Pani przedsiębiorstwa za trzy lata (Należy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. W jaki sposób Pana/Pani spółka generuje większą część wzrostu (Należy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. W jaki sposób Pana/Pani przedsiębiorstwo obecnie uzyskuje największy poziom wzrostu (Nalezy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Które z poniższych elementów są obecnie postrzegane przez Pana/Pani przedsiębiorstwo jako kluczowe wyzwania rynkowe (Należy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Które z poniższych elementów będą według Pana/Pani postrzegane przez Pana/Pani przedsiębiorstwo jako kluczowe wyzwania rynkowe za trzy lata (Należy wybrać trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7.Czy opisałaby Pan/Pani swoją spółkę jako skoncentrowaną głównie na produkcie czy na kliencie

      Pytanie numer 7 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Jak ważne jest według Pana/Pani zarządzanie relacjami z klientami (CRM) dla spółki

      Pytanie numer 8 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8cd.Jak ważne będzie według Pana/Pani zarządzanie relacjami z klientami (CRM) dla spółki za trzy lata

      Pytanie numer 9 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9.Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo dysponuje formalnym system CRM?

      Pytanie numer 10 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10.Które z poniższych stwierdzeń najlepiej według Ciebie określa stosunek Twojej spółki do CRM?

      Pytanie numer 11 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11.Co Pana/Pani przedsiębiorstwo spodziewa się uzyskać poprzez inicjatywy związane z Zarządzaniem Relacjami z Klientami

      Pytanie numer 12 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Które obszary będą stanowić centralne punkty działań podejmowanych przez Pana/Pani przedsiębiorstwo w ramach CRM w ciągu najbliższych trzech lat? (Należy wybrać maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 13 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13.W jakim stopniu, według Pana/Pani, działania Pana/Pani spółki związane z CRM okazały się sukcesem?

      Pytanie numer 14 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14.Co zrobiła Pana/Pani spółka w ciągu 12 ostatnich miesięcy, aby ulepszyć strategię CRM?

      Pytanie numer 15 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15.Kto jest głównie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami związanymi z CRM

      Pytanie numer 16 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16.W jaki sposób TPana/Pani spółka mierzy sukces CRM?

      Pytanie numer 17 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    17.Jakie znaczenie dla Pana/Pani przedsiębiorstwa mają następujące cele (Należy ocenić w skali 1 do 5, gdzie 1 = bardzo ważne, a 5 = Nieważne

      Pytanie numer 18 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1-b. ważne 2 3 4 5 - nieważne Nie wiem
    Uzyskanie pełnej „panoramicznej” oceny na klienta
    Dostosowanie marketingu, sprzedaży i usług
    Jednolite podejście do klienta na przestrzeni różnych kanałów kontaktu
    Dostosowanie łańcucha dostaw do łańcucha popytu
    Powiązanie Zarządzania Relacjami z Klientami z działami administracyjnymi
    Wykorzystanie informacjami nt. klienta w rozwoju nowych produktów

    18.W jakim stopniu udało się Pana/Pani przedsiębiorstwu osiągnąć te cele (Należy dokonać oceny w skali 1 od 5, gdzie 1 – całkowicie osiągnięty, a 5- zupełnie nieosiągnięty )

      Pytanie numer 19 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1-całkowicie osiągnięty 2 3 4 5 –zupełnie nieosiągnięty Nie wiem
    Uzyskanie pełnej „panoramicznej” oceny na klienta
    Dostosowanie marketingu, sprzedaży i usług
    Jednolite podejście do klienta na przestrzeni różnych kanałów kontaktu
    Dostosowanie łańcucha dostaw do łańcucha popytu
    Powiązanie Zarządzania Relacjami z Klientami z działami
    Wykorzystanie informacjami nt. klienta w rozwoju nowych produktów

    19.Jakie według Pana/Pani są główne przeszkody dla zwiększenia integracji systemów Zarządzania Relacjami z Klientami w Pana/Pani przedsiębiorstwie Należy wybrać maksymalnie trzy odpowiedzi

      Pytanie numer 20 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20.Czy poniższe aspekty działalności Pana/Pani przedsiębiorstwa uległy polepszeniu czy pogorszeniu w wyniku korzystania z oprogramowania do CRM

      Pytanie numer 21 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      polepszenie bez zmian pogorszenie Nie wiem
    Wiedza o kliencie
    Wydajność sprzedaży
    Obsługa klienta
    Pozyskiwanie klientów
    Ukierunkowane działania marketingowe
    Koszt/wydajność operacyjna
    Dokładność/czasy realizacji zamówień
    Podejmowanie decyzji
    Prognozowanie
    Przychody
    Wydajność pracowników
    Wykorzystanie możliwości rynkowych
    Doświadczenie klienta

    21.Czy przewiduje Pan/Pani, że Pana/Pani przedsiębiorstwo zwiększy czy zmniejszy poziom inwestycji na technologię CRM w ciągu najbliższych trzech lat?

      Pytanie numer 22 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    22.Które z poniższych tendencji według Pana/Pani najbardziej wpłyną na działania związane z CRM/ inwestycje w Pana/Pani spółce w ciągu najbliżyszch trzech lat? (proszę wybrać wszystkie opcje które dotyczą Państwa spółki)

      Pytanie numer 23 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23.Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo wykorzystuje lub rozważa możliwość korzystania z subskrypcyjnych rozwiązań CRM dostępnych na żądanie

      Pytanie numer 24 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    24.Czy zgadza się Pan/Pani lub nie z następującymi stwierdzeniami dotyczącymi subskrypcyjnych rozwiązań CRM dostępnych na wynajem

      Pytanie numer 25 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zgadzam się nie zgadzam się nie wiem
    Zarządzanie Relacjami z Klientami dostępne na żądanie jest interesujące w odniesieniu do konkretnych obszarów, takich jak automatyzacja sprzedaży, jednak jego możliwości są ograniczone
    To sposób na unikanie rozwlekłych projektów IT i szybkie wdrożenie
    Jest bardzo atrakcyjne z perspektywy finansów/kosztów
    Pytanie nie dotyczy tego, czy wynajmować, czy kupować, lecz jakie rozwiązania spełnia nasze potrzeby biznesowe

    25.Jak określiłaby Pan/Pani relacje z Pana/Pani klientami

      Pytanie numer 26 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    26.Jaka jest Pana/Pani główna branża

      Pytanie numer 27 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    27.Wielkość zatrudnienia

      Pytanie numer 28 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    28. Które z poniższych funkcji najtrafniej opisują Pana/Pani stanowisko

      Pytanie numer 29 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    29.Jakie są Pana/Pani główne role funkcyjne (Należy wybrać maksymalnie trzy odpowiedzi)

      Pytanie numer 30 z 30  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac