- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    14826 Porównanie wpływu ceny artykułów spożywczych na decyzje nabywczą studentów w Szczecinie i Lublinie. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 11.06.2014 167
    14824 Wykorzystanie usług bankowości inwestycyjnej Wyniki > Stwórz ze wzoru > 11.06.2014 17
    14822 Regionalizacja marki i produktu na przykładzie Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. 10.06.2014 130
    14819 asfasg asfasf Wyniki > Stwórz ze wzoru > 10.06.2014 20
    14813 Wybierz ładniejszy obrazek i określ w jakim stopniu jest ładniejszy Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.06.2014 21
    14810 Ukazanie Norwegii jako krainy bogatej w różnorodne walory naturalne sprzyjające uprawianiu survivalu jako jednej z form turystyki ekstremalnej. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.06.2014 86
    14807 Postrzeganie kontrowersyjnych reklam przez odbiorców i ich wpływ na decyzje nabywcze potencjalnych konsumentów. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 08.06.2014 63
    14806 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 0
    14805 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 0
    14804 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 6
    14803 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 11
    14802 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 0
    14801 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 15
    14799 Ankieta sojologiczna nt. klas spolecznych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.06.2014 8
    « 1211 212 213 214 215 216 217 …  418 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac