- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    25185 BUDŻET PRZED PANDEMIA SARS-CoV-2 Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.04.2021 11
    25181 BUDŻET PRZED PANDEMIA SARS-CoV-2 Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.04.2021 10
    25179 Badanie dotyczące wpływu stresu pracowników na sprawne funkcjonowanie zespołu szkół ponadpodstawowych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.04.2021 7
    25173 Negatywne emocje Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.04.2021 0
    25170 Stosunek do rozwiązań prawnych stosowanych w Polsce w związku z problematyką walki z uchylaniem się od wykonania obowiązku alimentacyjnego 06.04.2021 104
    25165 Coaching Wyniki > Stwórz ze wzoru > 05.04.2021 5
    25159 Badanie zachowań organizacyjnych różnych generacji pracowników w polskich przedsiębiorstwach. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.04.2021 117
    25157 Kwestionariusz Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.04.2021 0
    25154 Skutki oraz zapobieganie alkoholizmowi Wyniki > Stwórz ze wzoru > 01.04.2021 4
    25142 Ankieta dotycząca wpływu marketingu branży odzieżowej na klientów reprezentujących różne generacje pokoleniowe. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 31.03.2021 158
    25135 Usługi finanasowe Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 0
    25134 Kwestionariusz Ankiety Efektywność kobiet na stanowiskach kierowniczych jest równie wysokie, jak efektywność mężczyzn zajmujących te same stanowiska. (Obalenie mitu, że mężczyźni są lepszymi kierownikami od kobiet) Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 15
    25133 Kwestionariusz Ankiety Efektywność kobiet na stanowiskach kierowniczych jest równie wysokie, jak efektywność mężczyzn zajmujących te same stanowiska. (Obalenie mitu, że mężczyźni są lepszymi kierownikami od kobiet) Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 0
    25130 Kwestionariusz ankiety dla nauczyciela Wyniki > Stwórz ze wzoru > 30.03.2021 4
    « 144 45 46 47 48 49 50 …  422 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac