- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    6320 Rola pracownika w sektorze usług na podstawie gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.03.2011 87
    6318 Rola pracownika w sektorze usług na podstawie gabinetów kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.03.2011 0
    6319 Rola pracownika w sektorze usług na podstawie gabinetów kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.03.2011 41
    22642 Rola równowagi między aktywnością zawodową a osobistą Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.05.2020 56
    24376 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.01.2021 0
    24378 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.01.2021 0
    26712 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.03.2022 0
    26715 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.03.2022 0
    26716 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.03.2022 0
    25211 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.04.2021 0
    20608 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 08.05.2019 0
    25238 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.04.2021 0
    25240 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.04.2021 0
    25241 Rola społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku banku PKO BP SA Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.04.2021 0
    « 1293 294 295 296 297 298 299 …  415 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac