- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    5713 budowa okna programu Wyniki > Stwórz ze wzoru > 19.02.2011 25
    21818 budowanie relacji z klientem poprzez instytucje finansowe Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.03.2020 0
    25405 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 27.04.2021 0
    25930 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 18.07.2021 0
    7285 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.05.2011 0
    7286 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 09.05.2011 0
    20473 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 12.04.2019 0
    20474 Budowanie relacji z klientem, jako element kształtowania jakości usług kosmetycznych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 12.04.2019 0
    15403 Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.02.2015 0
    15404 Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel Wyniki > Stwórz ze wzoru > 02.02.2015 29
    23668 Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel Wyniki > Stwórz ze wzoru > 22.10.2020 0
    16003 Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel Wyniki > Stwórz ze wzoru > 01.09.2015 13
    26086 Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.09.2021 3
    22679 Budowanie wizerunku WSP "Społem" Wyniki > Stwórz ze wzoru > 18.05.2020 0
    « 1101 102 103 104 105 106 107 …  427 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac