- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    5521 Ocena samego siebie Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.02.2011 37
    16087 Ocena skuteczności i efektywności firmy kurierskiej \"X\" Wyniki > Stwórz ze wzoru > 04.11.2015 56
    20515 Ocena skuteczności promocji w Internecie na przykładzie usług turystycznych firmy Tui Wyniki > Stwórz ze wzoru > 18.04.2019 10
    20517 Ocena skuteczności promocji w Internecie na przykładzie usług turystycznych firmy Tui 18.04.2019 69
    17329 Ocena skuteczności sponsoringu PKN Orlen Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.05.2017 21
    822 Ocena spełnienia przez nauczycieli funkcji wspierającej uczniów w trudnych sytuacjach wychowawczych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 26.05.2010 134
    4079 Ocena spełnienia przez nauczycieli funkcji wspierającej uczniów w trudnych sytuacjach wychowawczych. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 29.12.2010 19
    18191 OCENA SPOSOBU ŻYWIENIA W CHOROBACH NIESWOISTYCH ZAPALENIACH JELIT. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 04.01.2018 83
    15436 Ocena spożycia pieczywa pszennego przez wybraną grupę konsumentów Wyniki > Stwórz ze wzoru > 10.02.2015 18
    21041 Ocena stanu wiedzy osób biegających amatorsko na temat stresu oksydacyjnego Wyniki > Stwórz ze wzoru > 22.09.2019 9
    22661 OCENA STRATEGII KREOWANIA MARKI METODĄ ANKIETOWĄ NA RYNKU GALANTERII SKÓRZANEJ I BAGAŻU PODRÓŻNEGO W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.05.2020 10
    26505 OCENA STRATEGII KREOWANIA MARKI METODĄ ANKIETOWĄ NA RYNKU GALANTERII SKÓRZANEJ I BAGAŻU PODRÓŻNEGO W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM Wyniki > Stwórz ze wzoru > 15.01.2022 5
    22671 OCENA STRATEGII KREOWANIA MARKI METODĄ ANKIETOWĄ NA RYNKU GALANTERII SKÓRZANEJ I BAGAŻU PODRÓŻNEGO W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM Wyniki > Stwórz ze wzoru > 17.05.2020 81
    3309 Ocena strony Wyniki > Stwórz ze wzoru > 04.12.2010 31
    « 1241 242 243 244 245 246 247 …  423 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac