- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lista ankiet

    Id Tytuł Opcje Data Ilość wypełnień
    6502 Wpływ działalności Radia Maryja i fundacji Lux Veritatis na postrzeganie Torunia. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 21.03.2011 32
    19475 Wpływ działań marketingowych na zachowania i reakcje klientów, stosowanych przez polskich operatorów telefonii komórkowej w celu budowania pozycji konkurencyjnej Wyniki > Stwórz ze wzoru > 13.09.2018 3
    15037 Wpływ działań marketingowych na zachowania i reakcje klientów, stosowanych przez polskich operatorów telefonii komórkowej w celu budowania pozycji konkurencyjnej Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.09.2014 624
    17190 Wpływ dzieci na zachowanie konsumentów Wyniki > Stwórz ze wzoru > 07.04.2017 9
    16487 Wpływ e-marketingu na funkcjonowanie instytucji kultury - Muzeum Śląskiego Wyniki > Stwórz ze wzoru > 16.08.2016 28
    15651 Wpływ edukacji jezykowej na rozwój dzieci w wieku wczesnoszkolnym Wyniki > Stwórz ze wzoru > 17.04.2015 26
    15887 Wpływ ekranizacji Władcy Pierścieni i Hobbita na atrakcyjność Nowej Zelandii 16.06.2015 46
    20960 Wpływ ergonomii i aktywności fizycznej na bóle odcinka lędźwiowego wśród pracowników biurowych Wyniki > Stwórz ze wzoru > 17.08.2019 101
    691 wpływ fitnessu na człowieka Wyniki > Stwórz ze wzoru > 17.05.2010 114
    23753 wpływ fitnessu na człowieka Wyniki > Stwórz ze wzoru > 26.10.2020 2
    3569 wpływ fitnessu na człowieka Wyniki > Stwórz ze wzoru > 11.12.2010 25
    14854 Wpływ funduszy europejskich na skuteczność i użyteczność miejskiego transportu publicznego w Lublinie Wyniki > Stwórz ze wzoru > 16.06.2014 18
    18251 Wpływ gratyfikacji pozapłacowych na motywację pracowników. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 10.01.2018 19
    18780 Wpływ gratyfikacji pozapłacowych na motywację pracowników. Wyniki > Stwórz ze wzoru > 10.04.2018 10
    « 1364 365 366 367 368 369 370 …  415 »

    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac